სასწავლო პროექტი


 ,,მათემატიკური  ხელოვნება“

პროექტის  მთავარი  იდეა:  მოსწავლეები  შეისწავლიან   და  მოიძიებენ    ორნამენტებს  ძველ  ხუროთმოძღვრულ  ძეგლებში,    ხალიჩებსა  და   ნაქარგებში. შექმნიან  გეომეტრიულ   ფიგურებს.

პროექტის   აქტუალობა: მოსწავლეები შეისწავლიან  და  დახვეწენ  გეომეტრიულ  ფიგურებს.  მათემატიკურად  გამოიკვლევენ  ქართული  ორნამენტის  ნიმუშებს.

პროექტის მიზნები: მოსწავლეები შეისწავლიან  გეომეტრიული გარდაქმნების სხვადასხვანაირად   გამოყენებას  პრაქტიკაში.  ჩამოუყალიბდებათ  კვლევა–ძიების   უნარჩვევები   და  ანალიტიკური   აზრნოვნების  უნარი.

მონაწილეთა   ასაკი:  15–16  წელი.

ვადები/ხანგრძლივობა: 15–დღე

მოსალოდნელი   შედეები/პროდუქტები,  რაც   შეიძლება  შეიქმნას:
მოსწავლეები  შექმნიან  ნახაზებისა  და  სურათების  მიხედვით  მათემათიკურ  ორნამენტებს.  ბიჭები   ხეში   ამოკვეთენ   სიმეტრიულად   სხვადასხვა  გეომეტრიულ  ფიგურებს. გოგონები  გაკეთებენ  ქსოვილზე  ნაქარგებს.
პროექტისათვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:  სახელმძღვანელო,  ინტერნეტი, ხეში  ამოსაკვეთი  ინსტრუმენტები.  საქარგავი  ძაფები და ქსოვილები. ციფრული  ფოტოაპარატი.

პროექტის  მსვლელობა:   I   დღე-  მოსწავლეთა  ორგანიზება  ფუნქციების  განაწილებამე–2–რე  დღე    – ჯგუფები  კომპიუტერის საშუალებით ქმნიან გეომეტრიულ  ფიგურებს.
შემდეგი 5 დღე ინფორმაციის მოძიება ორნამენტების   შესახებ.
შეისწავლიან  და   მათემატიკურად   გამოიკვლევენ  ქართული  ორნამენტების  ნიმუშებს. 
მოვაწყობთ  ექსკურსიეას  გელათსა  და  ნიკორწმინდაში. 3 – დღე.
ბიჭების  ჯგუფს  მივამაგრებ დურგალს,  გოგონებს  კი  მქარგავს. რომლებიც    დახვეწენ   გეომეტრიულ   ფიგურებს. – ერთი კვირა.
 გააკეთებენ ამსახველი  მასალების  ბუკლეტს.
შემდეგ   ხდება  პროექტის  პრეზენტაცია  და  შეფასება.

საგნებთან/საგნობრივ  ჯგუფებთან/ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი:
მათემატიკა–ხელოვნება–ისტი.

პროექტის  ხელმძღვანელი: მზია  ხოშორაძე.

ხელმძღვანელის   ელ. ფოსტა:   mziaxoshoradze@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий